środa, 13 sierpnia 2014

Krem odżywczo - nawilżający Embryolisse Lait – Crème Concentré



Cześć! :-) Nareszcie po dość długiej przerwie przychodzę do Was z nowym postem. Przepraszam Was bardzo za te przestoje, ale pogodzenie wszystkich obowiązków, przeprowadzek, pracy i masy innych rzeczy jest dla mnie chwilowo niezwykle trudne. Coś kuleje tutaj organizacja, ale spokojnie - pracuję nad tym. :-) Tymczasem korzystając z chwilki czasu z przyjemnością prezentuję Wam moje ostatnie odkrycie - krem odżywczo - nawilżający marki Embryolisse!



Francuskiego uczyłam się 6 lat i szczerze nie lubię tego języka. Wątpliwa sympatia lingwistyczna przełożyła się na ogólną niechęć do Francji, żab, ślimaków i francuskich win... Nic nie trwa jednak wiecznie i moje upodobania bardzo się ostatnimi czasy zmieniły. :-) Po obejrzeniu kilku filmów (polecam "Przychodzi facet do lekarza" oraz "Jeszcze dalej niż Północ") zapałałam wielka sympatią do francuskiego kina i ichniejszego specyficznego poczucia humoru. Po ostatniej kolacji zwracam ponadto honor francuskim wyrobom alkoholowym. Padł również ostatni bastion - w moje ręce trafił niejaki "sekret urody paryżanek", któremu oddałam skórę i serce. :-)


Już po pierwszym użyciu kremiku (jakieś 1-1,5 miesiąca temu) wiedziałam, że się polubimy. Lekka konsystencja sprawia, że produkt szybko się wchłania nie pozostawiając na skórze żadnych powłok, a jedynie przyjemne uczucie ukojenia i nawilżenia. Zauważyłam również zdecydowana poprawę w gładkości mojej skóry, która w okresie wakacyjnym często straszy suchymi skórkami. Wosk pszczeli i hydrolizaty proteinowe soi bardzo efektywnie pielęgnują skórę, dostarczając jej witamin i nienasyconych kwasów tłuszczowych - substancji niezwykle ważnych do prawidłowego funkcjonowania bariery hydrolipidowej skóry. Skład jest jak najbardziej przyjazny alergikom i nie powinno być mowy o reakcjach alergicznych po użyciu kremiku. Mimo zawartości parafiny o właściwościach komedogennych, nie zauważyłam żadnych niechcianych niespodzianek na swojej twarzy, a - bądźmy szczerzy - tendencja do zapychania, po wielu latach, dopadła również mnie. Wydajność kremu oceniam na 5+! Minimalna ilość wystarcza na dokładne nakremowanie twarzy i szyi. Nie drażni mnie również kompozycja zapachowa - subtelna, mało nachalna i szybko ulatniająca się. Rano autentycznie patrzę na swoją twarz z uśmiechem (kremiku używałam wyłącznie na noc, nie powiem Wam zatem jak sprawdza się pod makijaż. Odsyłam na wizaż [swoją drogą także tam krem zgarnia świetne noty], być może ktoś się na ten temat wypowiedział KLIK). :-)


30 ml czystej francuskiej rozkoszy zamknięte jest jednak w opakowaniu, którego zrozumieć nie potrafię... Tubka jest najzwyczajniej w świecie mało estetyczna, przywodząca na myśl jakiś leczniczy produkt lub pastę do zębów... Na niekorzyść tej koszmarnej powłoki działa również to, że po wyciśnięciu odpowiedniej porcji kremiku w dalszym ciągu ścianki napierają na produkt, wyciskając go na zewnątrz. Być może stwierdzicie, że się czepiam, ok, rozumiem. Mimo wszystko rozochocona fenomenalnym działaniem, chciałabym widzieć ten produkt w zupełności perfekcyjnym - w przyjemnym dla oka słoiczku lub sztywnej tubce. Taka rzecz nie zniechęci mnie jednak do ponownego nabycia kremiku i wypróbowania innych preparatów tej marki (szczególnie zainteresowała mnie pielęgnacyjna woda perfumowana - KLIK - jeśli miałyście z nią styczność, dajcie proszę znać!). :-)



Moja wieczorna pielęgnacja (wyłączając demakijaż) składa się teraz z 4 produktów. Trzy widzicie na zdjęciu, czwartego używam raz na dwa-trzy dni (marchewkowy krem marki Fitomed) - poświęcę mu osobny post. Moje potrzeby są w pełni zaspokojone, a skóra po niefortunnej terapii mocnymi lekami nareszcie prawie zupełnie wróciła do siebie. Uf. :-) Francuskiego przyjemniaczka możecie znaleźć w sklepie r-lab.pl - dokładny link do produktu KLIK.

Pozdrawiam Was serdecznie i do "usłyszenia" wkrótce! :-*


61 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu było bardzo głośno na blogach o tej marce, chciałam wypróbować ich kosmetyki ale nie złożyło się, fajnie, że teraz Ty przypomniałaś mi o embryolisse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, ominęło mnie to blogowe szaleństwo! Trafiłabym na niego wcześniej! W każdym razie cieszę się, że przypomniałam o firmie i samym kremiku oraz gorąco go polecam! :-)

      Usuń
    2. Dzięki, to szaleństwo było z rok temu :)

      Usuń
  2. Ciekawy produkt ale opakowanie faktycznie jest małym koszmarkiem ;) A to jednak również jest ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze, ale widzę że warto byłoby go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam, ale właśnie jestem w poszukiwaniach kremu dla siebie!:) może się sprawdzi! Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w ramach poszukiwań warto rozważyć wypróbowanie tego kremu. U mnie spisał się na medal, a i na wizażu pochwał nie brakuje :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Przyznam szczerze opakowanie kremu przypomina mi klej biurowy w tubie. ;)
    Skoro krem działa i w dodatku nie jest potwornie drogi (ponad 30 zł) to może
    go kupię gdy skończę aktualny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam podobne wrażenie z opakowaniem. :)
      No ale nie szata zdobi człowieka. :D

      Usuń
  6. Nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o tym kremie sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuję za odwiedziny u mnie / dodaję do obserwowanych. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. krem kuszący, ale to opakowanie, chyba ktoś (producent) pomylił epoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. :-) Przy czym ten mały techniczny mankament nie ujmuje niczego z efektywności kremiku. :-)

      Usuń
  10. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale wiele pozytywów czytałam na ich temat, więc nie wykluczam, ze się skusze, bo z Twojego opisu wnioskuję, że przypadłby mi do ... skóry :) Opakowanie rzeczywiście trocha niewygodne, ale jak produkt dobry, to da się wytrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się da! :-) Trzeba tylko bardzo delikatnie naciskać na ścianki, żeby jak najmniej się odkształcały i bez problemu :-)

      Usuń
  11. nie słyszałam wcześniej o tym kremie, ale mnie bardzo zachęciłaś i muszę go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki, o kremie też nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji używać tego kremiku, ale chętnie go wypróbuję. Sporo dobrego o nim czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znalam go wczesniej, ale wizja porannego patrzenia na twarz z usmiechem kusi ;) Zycze szybkiego ogarniecia wszystkich spraw i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech to nie tylko od kremu, potęguje on jednak te małe poranne radości ;-) Nie dziękuję na wszelki wypadek - ten tydzień będzie istnym szaleństwem, ale wierzę, że wszystko się uda! :-) Również pozdrawiam serdecznie! :-*

      Usuń
  15. Nie znam takiego kremu, ale z tego co czytam warto go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O kremie słyszałam wiele dobrego od Mamy, bardzo go chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy to jednak wiedzą co mówią. :-D Nie ma co, trzeba słuchać. :-)

      Usuń
  17. mialam goo ale wlasnie taka malutka probeczke i kurzce genialny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm tubka rzeczywiscie moze skojarzyc sie jakims lekiem :P

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja znowu francuskiego kina nie lubię, jakoś mi w ogóle nie podchodzi :-p No i faktycznie kremik wygląda jak maść, ale jak najbardziej mnie nim zainteresowałaś i czuję, że muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francuskie kino polubiłam stosunkowo niedawno, polecam właśnie zacząć od jakiś lekkich komedii - "Przychodzi facet do lekarza" oglądaliśmy w kinie (teraz cały czas jest w repertuarze) i zaśmiewałam się do łez. Komedia niby błaha, ale masa przy niej radości :-)

      Usuń
  20. Kremik zapowiada się świetnie :) Właśnie myślałam o jakiejś zmianie w pielęgnacji twarzy i myślę, że ten niebawem zawita w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zachęcam gorąco, poczytałam o nim jeszcze na wizażu i widzę, że nie tylko ja jestem zachwycona. :-) Na dodatek cena (39,90 zł) jest absolutnie przyjemna biorąc pod uwagę działanie i wydajność. :-)

      Usuń
  21. Również miałam miniaturkę tego kremu i baardzo go polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam sporą próbkę serum z tej firmy. Mam nadzieję, że spisze się również dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Brzmi ciekawie. A co do samego francuskiego... ja bym się nie chciała go uczyć nawet jakby mi za to płacili...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mnie również język totalnie nie pociąga. Po 6 latach nauki zapamiętałam tylko podstawy - "mam na imię Marta" i "nie rozumiem" :-D

      Usuń
  24. Fajny kremik, ale ja mam już swój ulubiony i na razie nie planuję zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz słysze :)
    Może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie czepiasz się, też nie znoszę takich tubek - opakowań! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak to możliwe że przeoczyłam tą markę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha zadaję sobie to samo pytanie! :-) Ale polecam gorąco, świetny produkt! :-)

      Usuń
  28. A ja pierwszy raz słyszę o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nigdy nie słyszałam o tym kremie i w ogóle o firmie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam próbkę, ale mnie zapchał:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam kiedyś próbki produktów Embryolisse i zrobiły na mnie dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam zamiar go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie:) a film przychodzi facet do lekarza akurat wczoraj oglądałam - nawet fajna komedia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tylu osobom mogłam zaprezentować coś nowego. :-) Zdecydowanie fajna! :-)

      Usuń
  34. Pierwszy raz słyszę o tym kremie;P)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz słyszę o tym kremie i ogólnie o tej marce. Muszę zobaczyć co tam jeszcze mają w ofercie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam maleńką miniaturkę tego kremu i muszę wreszcie otworzyć i wypróbować bo wszędzie słyszę zachwyty:)

    OdpowiedzUsuń
  37. A tak poza tym, ja francuskiego uczyłam się 3 lata i też nie wspominam miło!:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba już o nim czytałam, jako o produkcie cudzie. Nie mogę powiedzieć, że mnei nie zainteresował, ale parafina zniechęca. Może kiedyś jednak się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre osoby faktycznie mają spore problemy po używaniu preparatów na bazie parafiny, ale tak jak pisałam - choć sama mam ostatnio skórę podatną na zapychanie, po tym kremiku nie zaobserwowałam nic niepokojącego. :-) Może kiedyś warto spróbować. :-)

      Usuń
  39. Nie miałam nigdy tego kremu, a wydaje się być warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie słyszałam o tej marce, a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:) // Thanks for Your comment:) // PS. Dajcie znać jeśli dodajecie! ;-)