poniedziałek, 3 czerwca 2013

So fine



Cześć! Dziś prosto, klasycznie i spacerowo :-) W dni, kiedy stwierdzam, że nie mam się w co ubrać, albo kiedy pada hasło "idziemy na spacer - teraz, już", zwykła klasyczna sukienka i neutralne buty (najlepiej dziewczęce sandały) to mój pierwszy odruch. Do tego tylko jeden mocniejszy akcent w postaci torebki i mogę ruszać :-) Zresztą wybór sukienki nie zdarza mi się tylko w takich sytuacjach... W tej konkretnie obskoczyłam dziesiątki imienin u cioci, klika spotkań, zakupy... Dziewczyny, rozpoczynam akcję sukienkowy czerwiec! Teraz tylko kiecka i pokazywanie nóg! :-) Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu!










Sukienka - tbsport.pl KLIK

51 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! :) Torebka fajnie ożywia cały strój ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna jesteś! Tylko bladziutka jak ściana...

    OdpowiedzUsuń
  3. Skad ta torebeczka??
    Swietna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę kupiłam w lokalnym sklepiku z galanterią w moim mieście :-) Dzięki! :-*

      Usuń
  4. Zajebista kiecka! Sama lubię chodzić w sukienkach, ale mam ogromną bliznę na kolaniej, której strasznie się wstydzę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ewcia pierniczysz! A wiesz jaką ja mam bliznę na kolanie?! Nie mówię i nie widać :-D Wskakuj w mini!

      Usuń
  5. Stylizacja bardzo śliczna :) Też mam zamiar właśnie zacząć u siebie sukienkowy czerwiec, ale pogoda jak na razie nie sprzyja :(

    OdpowiedzUsuń
  6. no i wyglądasz pieknie
    !!!!! za pieknie :****

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje co do sukienek, sama muszę się w kilka zaopatrzyć. A tak poza tym- włosy masz super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez muszę się zaopatrzyć w kilka sukienek ;) a tak poza tym włosy masz super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Z lokalnego sklepiku z galanterią w moim mieście niestety ... Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Ja kocham sukinki, a Ci w tej jest cudownie ;) Piękna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. delikatnie, kobieco, wyglądasz zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna sukienka! ja dolozylabym jedynie jakis skromny pasek w talii albo duza kolie, co by bylo bardziej zawadiacko ;) ale wygladasz niesamowicie! i strasznie przypominasz mi moja kumpele! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka i torebka. :)Też mam swój zestaw na takie okazje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna sukienka, chociaż dla mnie trochę za elegancka:)
    i oby w czerwcu w końcu zrobiło się ciepło:) bo puki co pogoda nie rozpieszcza, a mnie już zaczyna powoli podmywać

    OdpowiedzUsuń
  16. cool dress and bag! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka laseczko :* Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestes bardzo piękna ale musisz jeszcze poćwiczyć, są nudne, kiczowate, ale jestes sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka i piękna figura :) ktoś napisał,że bladziutka jesteś - to dobrze, bo to zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina witaminki D pod wpływem słońca nie zaszkodzi... tyle że słońca brak :-)

      Usuń
  20. bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam Twoje zdjęcie na fejsie, kochana ile Ty masz par butów? Btw sukienka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja wiem... 100? 150? :-D W wakacje przeliczę :-D

      Usuń
    2. Ja z chęcią zobaczę tą kolekcję bucików!

      Usuń
  22. przyłączam się do akcji!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za klasa. Jesteś taka promienna:) Dziękuję Ci bardzo za komentarz. Podzielam Twoje zdanie i uważam, ze Ty też takie sprawiasz wrażenie optymistki. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna torba, wygląda na pojemną?

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie wyglądasz!:)) super sukienka no i ta figura :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się, sukienka cudna! Wyglądasz rewelacyjnie, po prostu przepięknie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna sukienka i piękna figura :) a line dress

    OdpowiedzUsuń
  29. Kicz to połowa drogi między tym, co akceptowane, a tym, co pociąga nowością i dodatkowo oddziaływuje na wiele zmysłów na raz-dla mnie po prostu "Bosko...."

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha uwielbiam Twój komentarz <3

    A sukienka świetnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienka ślicznie na Tobie leży! A butami i torebką jestem zauroczona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziewczyno, jestes przepiekna i masz cudowna figure :) zazroszczę!!!!:D:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wooow! jestem pod wrażeniem tej stylizacji! Świetna figura!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:) // Thanks for Your comment:) // PS. Dajcie znać jeśli dodajecie! ;-)