wtorek, 21 maja 2013

Pretty Little Liars


Cześć! Dziś mam dla Was szybciutki, intensywnie różowy post :-) Ostatnio przeginam z tą marynarką i noszę ją dosłownie do wszystkiego, ale co mogę poradzić... Ten kolor działa na mnie strasznie dobrze :-) No i przynosi fajne wspomnienia, bo właśnie w niej zdawałam swój egzamin licencjacki. A co do egzaminów, to jutro piszę jeden, także trzymajcie kciuki! Mam nadzieję, że ciężka praca zostaje zawsze wynagradzana i istnieje jeszcze sprawiedliwość - siła wyższa, która to wszystko ocenia. Nie mówię, żeby nie ściągać, jeśli ktoś potrafi to ok, ale mój szacunek do takiej osoby spada ... i spada .... Pamiętajcie inteligencja jest SEXY! A po najmniejszej linii oporu niech płynie tylko prąd, nigdy Wy.



Do następnej! :-)

41 komentarzy:

  1. Widzę, że mamy takie samo zdanie na temat ściągania :) Śliczna ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaaaaaaaaadna ma marynarka :D taka otpymistyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł posta skojarzył mi się od razu z moim ulubionym serialem. Ładnie wyglądasz, a marynarka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna marynareczka! Kwitnąco wyglądasz Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny żakiet, taki ożywiający całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna marynarka! Bardzo ładnie ci w niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny żakiet i naszyjnik ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kobieco i świeżo! Podoba mi się :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  10. KICZ! why did you come back?? powodzenia na egzeminach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro to co pokazuję Ci się nie podoba why did YOU come back??

      Nie dziękuję :-)

      Usuń
  11. Super :0 marynarka i okulary świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. You look so pretty!
    Great color comnìbination!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo zarabiasz na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  14. you look so cute in this outfit ❤
    kiss,
    www.detailsdestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję i zapraszam do obserwowanych do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, wszystko piękne ale wolę burzę loków. Zaszalej z Twoimi pięknymi włoskami.

    OdpowiedzUsuń
  17. fabulous outfit

    New post on the blog:
    http://couturetrend.blogspot.it/2013/05/naama-bay.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello, you have a lovely blog!! What do you think about following each other on GFC, Bloglovin and/or Facebook? Please let me know if you're interested. Hope to hear from you soon.

    xoxo
    Louisa

    http://lapassionvoutee.blogspot.com/
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4452413
    https://www.facebook.com/LaPassionVoutee

    OdpowiedzUsuń
  19. trzymam kciuki za zdanie egzaminu, a co do tego, że inteligencja jest sexy - zgadam się, oj tak!

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem zaintrygowana Twoją twórczością w blogosferze. Dodaje do obserwowanych, bo zamierzam wpadać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dziwię się ze bardzo lubisz tę marynarkę bo jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak bym miała marynarkę w tak cudnym kolorze to też bym ją nosiła często *.*
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Love that jacket,the outfit looks amazing :)

    retrobien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mówi się: po linii najmniejszego oporu "inteligentna" dziewuszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, masz rację droga czytelniczko/czytelniku. Dziękuję za zwrócenie mi cennej uwagi.

      Brawo za dużą wiedzę przy jednoczesnym byciu kulturalnym zerem... Dla osoby o Twojej kulturze osobistej, zwracającej się do obcej kobiety per "dziewuszko" mam do powiedzenia tylko tyle, że ... dla Ciebie jestem co najwyżej "Panią" ...

      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Lovely mix, cute necklace !


    Kiss ♥
    BecomingTrendy | Follow me on FB & Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze dawno tu u Ciebie kochana nie byłam :) Więc nadrabiam :) Piękna stylizacja, marynarka cudowna :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kolorek marynarki, fajnie ożywia stylizację;)
    Dzieki za odwiedziny i koment na moim blogu;)
    Kisses x

    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Brawo! Wyglądasz przeuroczo:) Wszystkio idelanie do siebie pasuje:) Szczegółnie zachwyciły mnie Twoje dodatki :)Jestem pod wrażniem::)

    Pozdrawaim serdecznie:)
    P.S. Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu: http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html .Do wygrania okulary przeciwsłoneczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Brawo! Wyglądasz przeuroczo:) Wszystko idelanie do siebie pasuje:) Szczególnie zachwyciły mnie Twoje dodatki :)Jestem pod wrażniem::)

    Pozdrawiam serdecznie:)
    P.S. Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu: http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html .Do wygrania okulary przeciwsłoneczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też tak czasem mam z rzeczami, że noszę non stop ale w pewnym momencie mi się nudzą i nie zakładam ich w ogóle...;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebeczka fenomenalna! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. fajna marynarka, a co do ściągania to mam luźniejszy stosunek, niektóre rzeczy się zwyczajnie w życiu nieprzydaną, choć są wymagane w szkole czy na studiach i moim zdaniem nie ma sensu zaprzątać sobie nimi głowy, lepiej ściągnąć i skupić się na tym co ważne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:) // Thanks for Your comment:) // PS. Dajcie znać jeśli dodajecie! ;-)