sobota, 10 listopada 2012

Fall-ing for YOU



Hello! Wszyscy mówią o zakochiwaniu się na wiosnę... Tymczasem osobiście uważam, że nie ma piękniejszego momentu na zakochanie niż okres jesieni! Przepiękne barwy, długie spacery, wspólne picie cynamonowej herbaty... To właśnie jesienią poznałam swojego chłopaka. Spacerowaliśmy rzucając się w cudownie szeleszczące liście, skrobaliśmy samochód z pierwszego mrozu, leżeliśmy pod kocem oglądając filmy, gdy za oknami wiało i padało oraz zachwycaliśmy barwami drzew patrząc z parapetu mojego akademika (ależ to były czasy) :-) A Wy zakochaliście się jesienią (w jesieni)?


Spodnie - c&a
buty - deichmann
bluzka - oasap.com KLIK
sweterek i torba - nn

Uciekam ... pod koc :-D Miłego wieczoru kochani! :-*

67 komentarzy:

  1. ale śliczne fotki ♥
    cudowna jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spacery jesienią są bardzo przyjemne , a również robienie zdjęć :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aleś Ty ładna *.* i bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne spodnie! jestem wielką fanką burgundu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz pięknie na tych zdjęciach! Ja lubię jesien, ale nie lubię pluchy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wylądasz :)
    Ostatnie zdj. jest cudowne :D
    Śliczna torba :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna jest ta twoja bluzka w serducha :] Ja zakochałam sie zimą (no w połowie, prawie wiosną).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, bluzka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, to pierwsze zdjęcia cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz jakbyś schudła (nie, żebyś tego potrzebowała), albo to efekt tych spodni bo wyglądasz bardzo, bardzo szczupło.

    PS: ćwiczysz coś, jeśli tak to czy możesz polecić jakieś ćwiczenia?

    Pozdrawiam
    Kasia B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm no nie wiem szczerze mówiąc, tak po ciuszkach nie czuję :-) Tak ćwiczę sobie raz w tygodniu pilates (w ramach wfu na uczelni), raz w tygodniu biegam lub jeśli nie chce mi się biegać to 2x w tygodniu wykonuję jakiś zestaw ćwiczeń z magazynu shape lub taki, który sama sobie ułożyłam na brzuszek, biodra i tyłeczek :-D

      Jeśli interesują Cię jakieś konkretne ćwiczenia to napisz do mnie najwyzszeobcasy@gmail.com, to wyślę moje ulubione :-)

      Pozdrawiam! :-*

      Usuń
    2. wszystkie chcemy:) prosimy:)

      Usuń
    3. Oki to postaram się taki post stworzyć, może w ten weekend mi się uda. A jeśli nie to w przyszłym tygodniu :-)

      Usuń
  12. ojj jesienne zauroczenia są fantastyczne :))

    Masz buźkę jak laleczka, prześliczna jesteś i taka naturalna przy okazji ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana u mnie :)
    +Obserwuję bo uwielbiam blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej ale jesteś śliczna :) A bluzeczka w serduszka jest prze urocza :D Też taką chcę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeden z najlepszych outfitów!
    Ja tez zakochałam się jesienia ;) I wgl kiedy się kochana widzimy?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wglądasz, takie jesienne kolory bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta koszulka :)
    I ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, zawędrowałam tu z bloga Kasi Tusk :p
    Bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się bluzka w serduszka i spodnie - świetne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka śliczna jesienna stylizacja !
    Masz śliczny uśmiech :)
    Serdecznie zapraszam do siebie na nową stylizację :D
    http://silence10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjecia.
    ja z moim mężem poznaliśmy się jesienia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie. śliczny kolor spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie również jesień jest bardzo romantyczna ;)świetna stylizacja a najbardziej podoba mi się to, ze jesteś taka radosna i uśmiechnięta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mój Ukochany robi fotki to zawsze coś śmiesznego powie i stąd te fotki takie "uhahane" :-D Dziękuję :-*

      Usuń
  23. You look so beautiful! I love those colours.. my favourite for the fall! Your top is so cute :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie udało Ci się w zestawie oddać jesienne kolory! Drugie zdjęcie podoba mi się najbardziej, bije od Ciebie pewność siebie i świadomość dobrego wyglądu :) Jak dla mnie każda pora roku ma swój urok - trzeba tylko go poznać i cieszyć się każdą przyjemną chwilą :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudowne te zdjęcia, aż mu się udzieliła ta radość:)

    OdpowiedzUsuń
  26. sweterek jest przeuroczy, po prostu skradł moje SERCE :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna notka :)
    Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna bluzeczka :) A jesień - jeśli nie deszczowa - to jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  29. OJACIEEEE JACIEEE ALE TY MASZ PIEKNE WŁOSISKA :*****

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna jesteś!:)
    Włosy cudowne:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. hmm zakochac sie jesienia? moze powinnam wyprobowac ;))
    uwielbiam ogladac u Ciebie zdjecia jesienne, maja fajny klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam koniecznie to zakochanie!!! <3 Lepsze niż gorąca czekolada ;-)

      Usuń
    2. no jak lepsze niz goraca czekolada, to musze to powaznie pomyslec hehe ;) juz nawet moze mam jednego pana na oku :D

      Usuń
    3. *przemyslec :)

      Usuń
    4. Nie pozostaje zatem nic innego jak tylko jesiennie uwodzić ;-)

      Usuń
  32. tez jesienia poznalam swojego chlopaka :) duzo racji w tym co piszesz :) swietne zdjecie :*
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja klasycznie zakochalam sie wiosna. Ale uwielbiam te zimne, ciemne wieczory spędzane z moim chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja właśnie w jesieni się zakochałam, w polskiej, złotej jesieni, pokochałam ją tego roku bardziej niż lato, a myślałam, że nigdy tego nie powiem. Jesień to też dla mnie czas miłości, bo właśnie od września (dawno, dawno temu..:P) jestem z moim mężczyzną, więc miłość krąży w jesiennym powietrzu! :) Świetnie wyglądasz Kochana, uwielbiam Twoje pozytywne zdjęcia - ostatnio też tak rzucałam liśćmi. :)

    Buziaki Piękna! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. aaa jaka słodka bluzka!
    fantastyczne połączenie kolorów :)
    dzięki za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzka jest niesamowita, zazdoszczę Ci jej!! Na zdjęciach świetnie oddałaś naszą polską, wspaniałą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja take zakochalam sie jesienia. Trzy piekne lata temu:) A twoja bluzeczka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  38. rewelacyjna koszulka :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Zaraz się tym przejmę... aaaaalbo nie :-P

      Usuń
    2. no pewnie racja! po co sie przejmowac komentarzami czytelników:)

      Usuń
  40. Ja tam nie przepadam za jesienią...
    No chyba, że jest tak kolorowa jak w tym roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. woow <3 looking amazing dear,perfect for autumn!love your style!Im following you now as I LOVED yoour blog,so inspirational!Hope you can follow mine to <3 keep in touch <3 kisses!

    OdpowiedzUsuń
  42. Aż miło patrzeć na tak optymistyczne fotki :) Bardzo tu u Ciebie miło i do tego bluzkę masz świetną.:) Zostaje na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  43. Boska koszulka ♥ świetnie komponuje się z tą jesienną kolorystyką :):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialne zestawienie ! Wygladasz ślicznie - tak dziewczęco :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja się zakochałam w czasie zimy :) chodziliśmy na łyżwy , piekliśmy świąteczne pierniczki i wspólnie szukaliśmy prezentów dla naszych bliskich . Zima też jest piękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:) // Thanks for Your comment:) // PS. Dajcie znać jeśli dodajecie! ;-)