środa, 14 listopada 2012

Nevermind



Hi! Dziś jesiennie, brązy, beże, zieleń i ognista musztarda :-) Na pierwszym planie mój ulubiony obecnie sweterek oraz fantastyczne botki! Zestaw mocniejszy niż zwykle, ale mam nadzieję, że również taki Wam się spodoba. Enjoy!












W botkach jestem totalnie zauroczona! Są cieplutkie, śliczne i bardzo stabilne, choć... mimo, że sztukę chodzenia na obcasach opanowałam już dawno temu, te wydały mi się bardzo wysokie :-) Ale wystarczyło założyć je klika razy i usłyszeć masę cudownych komplementów od Ukochanego żeby nagle przestało to mieć jakiekolwiek znaczenie :-)



buty - stylepit.pl KLIK
sweter - nn
spodnie - h&m
torba - primark

Edit. Kochani mam dla Was jeszcze jedną fajną informację o konkursie, w którym do wygrania jest aż 50 zestawów kosmetyków marki Marc Anthony i ... wyjazd do Toronto na mega metamorfozę :-) Wystarczy wejść i zalogować się na stronie rossnet.pl a następnie w zakładkę konkursy po czym opisać Waszym zdaniem najlepszy produkt :-) I gotowe :-)

55 komentarzy:

  1. kocham Twoje botki ♥
    świetna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi sie połączenie kolorystyczne;):)

    pozdrawiam serdecznie;):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie! ahh az zamrzyła mi sie mala sesyjka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tu u Ciebie jesiennie i kolorrowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw kolorystyczny, wyglądasz w nim świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweter piekny po ile był:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek odziedziczyłam po Mamie więc niestety nie można go nigdzie dostać... Może warto rozejrzeć się w sh? Widziałam ostatnio bardzo podobny za jakieś 10 zł! Tylko z grubszym splotem :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. oddawaj okulary ;D
    świetny zestaw , wszystko do siebie pasuje idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jacieee! Ten sweter jest prześwietny. Właśnie takiego szukam dla kogoś znajomego, wiesz gdzie można byłoby dostać coś podobnego?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze Rafał nie wiem, ostatnio nie rozglądałam się zbytnio w galerii... Z tego co kojarzę był podobny w Bershce, ale z ozdobami na ramionach i nieco krótszy. Ale jak wyżej proponuję rozejrzeć się po jakiś dobrych sh :-) Pozdrawiam :-*

      Usuń
    2. Dziękuję Ci! ;)
      Teraz czas ruszyć na zakupy. ;)

      Usuń
  9. wygladasz jak zwykle swietnie :) zdecydowanie wole botki na koturnie niz obcasie i Twoje mi sie bardzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w kolorze tych spodni *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Musztardka do Ciebie pasuje! ;) Dla mnie wygladasz rewelacyjnie. Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje drugie zdjęcie od dołu strony :)) mega pozytywne !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marti świetnie! uwielbiam te spodnie i połączenie ich z szarymi botkami. W ogóle zdjęcia fantastyczne, super kolory, pięknie wyglądasz :) pozdro z Lbnu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna kolorystyka:) bardzo fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sesja :) Fotka z wąsami mnie rozbawiła :D:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. You look amazing, dear! So beautiful fall outfit and so beautiful colours :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ognista musztarda - rozwaliłaś mnie :D sweter jest super, chętnie taki przytule.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne spodnie i botki! Podobaja mi sie tez okulary!

    OdpowiedzUsuń
  19. Matra, a ile szła ci przesyłka z butami? Orientujesz się może czy można je dostać przez kuriera, bo chciałam tak ustawić, ale jest jedynie poczta pl.????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka szła do mnie około 5 dni :-) Kurcze, szczerze powiem nie wiem, bo nie zamawiałam ich "tradycyjnie" tylko otrzymałam w ramach współpracy, ale przyszło pocztą polską. Wiesz, 5 dni oczekiwania to mało, a kurierzy się cenią niestety więc może poczta pl to dobra opcja :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Spodnie mają rewelacyjny kolor! Też chcę takie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Awesame pics! Love the colour of your outfit! Follow you, follow me?

    OdpowiedzUsuń
  22. sweter masz cudowny - można się w nim zakochać :) a w okularach wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Totalnie w moim stylu ten strój :) i o ile się nie mylę to wiem, gdzie fotki byly robione :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie podoba mi sie sweterek, sorry :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolory idealne na jasień, nawet okulary świetnie się tu wpasowują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ajajaj, ależ ta musztarda jest świetna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the mustard and hunter green together. Very chic and perfect for fall. I'm a new follower to your blog. Would love for you to check out my blog and join to see how I mix prints:

    www.StyleDeLaCreme.com - Join via email

    OdpowiedzUsuń
  28. Extra stylizacja, ale torebka podoba mi się najbardziej. Uwielbiam Primark i jak tylko mam okazję, to wpadam tam i kupuję wszystko, co wpadnie mi w ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  29. such a great look girl

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama nie znoszę takich kolorów ale na innych zawsze mi się podobają! Bardzo fajny set i jeszcze tak się pięknie komponujesz z otoczeniem :) Pozdrawiam Ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  31. cyesc Marta, to moj pierwszy komentarz, chociaz obserwuje cie dobre pol roku :) i dlatego musze napisac, ze po prostu znikasz w oczach!! czemu tak chudniesz mocno? oczywiscie wygladasz slicznie a Twoje stylizacje so coraz lepsze/ tzn mi coraz bardziej sie podobaja !widac ze sie rozwijasz. dodatkowo plus za okularki :) trzymaj tak dalej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Awesome outfit! Love your blog!
    Wanna follow each other? Let me know:)

    xoxo
    Veronica

    Chic All Over

    OdpowiedzUsuń
  33. swietna kolorystyka. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. ale "stylówa"!!! świetna! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy bym nie powiedziała, że tak mi się spodoba żółty kolor! jest MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja , super butki , sweterek i chociaż nie przepadam za żółtym to spodnie też bardzo mi się podobają :)

    http://mint-river.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  37. kolor swetra i spodni idealne połączenie :) uwielbiam musztardowy!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny zestaw!!! ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:) // Thanks for Your comment:) // PS. Dajcie znać jeśli dodajecie! ;-)