piątek, 6 stycznia 2012

♥Student style

Po studencku :-P


Jest fajnie, jest ciepło, jest wolne! A ja tu ze studenckim zestawem wyskakuje... No ale na poniedziałek jak znalazł, więc może się nie pogniewacie ;-) Mam dwa ciekawe dodatki - jeden zobaczycie w tej notce, drugi jak najszybciej się da! Jeśli chcecie trochę podrasować swoje szaliki, to to jest świetna opcja - duże agrafki!

Obrażam się na bloggera! Paksudny, okropny... Dlaczego tak zmienia jakość zdjęć? Ktoś ma pomysł co z tym fantem zrobić??





Ktoś przechodził i się patrzył ;-P




Na dłoniach mych: 


Miłego i długaśnego weekendu życzę!

24 komentarze:

  1. bardzo podobaja mi sie kozaki :)) Mi jakos nie zmienia jakosci zdjec.. :) Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoją torebkę! No i nazwę bloga. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, wesoły zestawik:) Niestety nie mogę nic poradzić co należy zrobić, aby blogger nie zmieniał jakości zdjęć..

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog i set ;D obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest akurat damski zapach Pierre Cardin, meskie sa w takiej samej tylko granatowej buteleczce :-)
    A kurteczka to jedna z carbootowych wyprzedazy i przeliczajac na polskie pieniazki kosztowala mnie jakies 10- 15zl i sprawila mi niemala radosc : P

    Pozdrawiam :- )

    OdpowiedzUsuń
  7. burza loków i czapka. Aż zazdroszczę, bo ja mam proste włosy i cięzko cokolwiek z nimi zrobić ;p Dodajemy do obserwowanych? Na moim blogu zdjęcia z moich sesji zdjęciowych, ale robię też sama biżuterię. Pozdrawiam, raroika. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz! świetne spodenki :) masz piękne włosy!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za komentarz :)
    u Ciebie tez bardzo ciekawie tutaj.
    Bardzo podoba mi się "luźny" motyw tego zestawu,wszystko doskonale ze sobą współgra :)!
    Obserwujemy?:> tak,dodaję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:) // Thanks for Your comment:) // PS. Dajcie znać jeśli dodajecie! ;-)