wtorek, 28 sierpnia 2012

You make me feel


Powodzenia?
Nie dziękuję - bo nie muszę.

Powiem Wam dziś banałów kilka i weźcie je do serca, przeczytajcie albo miejcie kompletnie gdzieś. Niezależnie od słów innych ludzi zawsze róbcie swoje. Jeśli obchodzi Cię "co pomyślą inni", robisz wszystko dla innych... A nie powinieneś przypadkiem robić wszystkiego dla siebie? Żyj w zgodzie ze sobą, żeby nie żałować... tego, czego nie zrobiłeś. Nawet jeśli mają to być kompletne głupoty! Będąc pewnym słuszności swoich działań, można zrobić wszystko.

Mówisz mi, że nie dam rady, kochanieńka?
No to sobie patrz, podziwiaj.


W kwestii zestawu to przyznaję bez bicia - mój ulubiony tych wakacji! :-) Szorty miłości moja połączone z luźną bluzą, zestawem muszelkowych bransoletek oraz mega wygodnymi trampkami = szczęście :-) Trampki należą teraz do grona ulubieńców, a jeszcze tak niedawno zarzekałam się, że fuj, że ble, że ja nigdy!  

No i ten motyw flagi jakże rozchwytywany przez bloggerki z całego świata. Powiem Wam szczerze - na bluzkach i spodenkach widząc flagę amerykańską zaczynają się u mnie torsje... Przejadło się, oj przejadło. Podobnie jak niejaki dip cośtam diy, fuj, fuj, wymyślajmy coś nowego plis! :-) 

Jak Wam się podoba tak luźna wersja wakacyjnego stroju?













Trampki - OASAP
Spodenki - LEVIS (DIY)
Bluza - mojej Mamy
Bransoletki - pamiątki i prezenty

Zapraszam także na fb, gdzie publikuję w ciągu dnia sporo różnych fotek i linków. Buziaki :-*


69 komentarzy:

  1. łądnie, podoba mi sie, no i widzisz opaliło Cie;p a tak mówilas ze nic cie nie opala;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) i masz rację, ja np. mam gdzieś to co myśla i mówią o mnie inni . moje zdanie jest takie, że jeśli ktoś cię obgaduje to znaczy, że jest zazdrosny . i tyle ! xx :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh, jak to dobrze spotkać kogoś kto ma dość amerykańskiej flagi gdzie popadnie...

    Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor szminki, i tak należy robic coś dla siebie a nie dla kogoś, bo bardzo szybko można zatracić własne "ja" a zdjęcia fajnie poprawiaja humor
    co do flagi to ostatnio widziałam dwie dziweczyny na rowerze (jednym) 1 miałam bluzkę w flagę amer. a druga getry - moja myśl była jedna OMG WTF
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :D
    Muszę przyznać, że jak się na Ciebie patrzy to, aż się mordka uśmiecha :)
    W zupełności zgadzam się z tym co napiałaś. Sama przekonałam się już parę razy, że nie da się uszczęśliwić wszystkich, bo zawsze ktoś będzie miał coś przeciwko.
    Ściskam :*


    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz swietnie...masz cudowna figure, jestes sliczna i mloda dlatego taki zestaw znakomicie do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładnie wyglądasz ! :) śliczna bluzaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie, kilka nowych zdjęć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mądre słowa napisałaś, taka prawda ;)

    świetne fotki :D
    stylizacja po prostu super!:)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwone trampki wpisały się już w ramy klasyki :) póki jest lato trzeba odsłaniać nogi ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych zdjęć tętni radością i modą

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podoba! Taka wygoda na wakacjach to strzał w 10:)

    OdpowiedzUsuń
  13. outficik jest mega ♥ mi się jeszcze nie przejadł motyw flagi na innych częściach garderoby ;p marzą mi się legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie fajne trampki ;) i jakie masz nózie opalone ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś piękna:P

    OdpowiedzUsuń
  16. święte słowa:) Zgadzam się z nimi całkowicie, muszę przyznać że niestety raz na jakiś czas pojawiają się w życiu ludzie którzy kiedy widzą że coś nam wychodzi chcemy się wzbić do góry to próbują nas ściągnąć w dół, ważne żeby być świadomym tego i iść do przodu:)
    Super zestaw, bluza jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakos mnie nie dziwi, z ten set tak lubisz ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. trampeczki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja w fajnym styl, a Ty jesteś taka radosna i naturalna, że miło ogląda się te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia, masz ładną proporcjonalną figurę a na dodatek bardzo łądną karnację :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo miła stylizacja, aczkolwiek ja latem staram się oszczędzać na noszeniu wszelkiego rodzaju bluz - korzystam ze słońca i ciepełka do maksimum;).
    Super trampki! A, i fajnie zrobiłaś, dopasowując kolor pomadki do koloru butów.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooj Kochana, święte słowa! Sami musimy przeżyć nasze życie, tak jak my chcemy, a nie tak jak wymagają od Nas inni. Bardzo fajne masz te trampki i wygodny, letni look Nam zaprezentowałaś, podoba mi się! :)
    Zawsze jak tutaj wpadam nie mogę się nadziwić nad Twoja urodą, jesteś prześliczna i taka słodka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super trampki :>
    Bosko wyglądasz ,pozazdrościć figury..

    Zapraszam do mnie
    http://maaaarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że odwzajemnisz...
    www.toxic-black.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Trampki najlepsze, wgl świetny blog! *.*

    PS. Jestem twoją obserwatorką obserwatorką i liczę na to samo ;*
    www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna piękna piękna i piękna!:*

    Zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba dużo osób Ci to już mówiło, ale jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  28. SUPER ZESTAWIK :)))

    POZDRAWIAM :)
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne foty i świetny look ♥

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  30. ZAKOCHAŁAM SIĘ... STYLIZACJA BARDZO PODE MNIE :) UWIELBIAM SZORTY A TRAMPKI CHYBA BYM CI ZERWAŁA Z NÓŻEK GDYBYM JE ZOBACZYŁA :) ŚWIETNIE WSZYSTKO WYGLĄDA :) JESTEŚ ŚLICZNA KOCHANA XOXO

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna stylówa ;) ładnie wyglądasz ;)





    uzaleznionapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie luźne bluzy i trampy mimo,że z flagą są świetne! Oj to prawda - przejadło mi się to wszystko,te flagi,motyw galaxy,teraz weszło moro,ale zawsze tak było,jest i niestety będzie,że wszyscy noszą to samo,rzadko kto się wyróżnia i odstaje od innych :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz ;D
    Ah, uwielbiam takie bluzy xd

    OdpowiedzUsuń
  34. cześć (: chciałabym Cię zaprosić na www.fressyy.blogspot.com jeśli masz czas i chęci to odwiedź mojego bloga (:
    twoj stroj przypadl mi do gustu jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. baaardzo pozytywnie:)
    Pozdrawiam i obserwuje;]

    http://ania1991.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzeczywiście banały zwłaszcza ze osoba odpowiedzialna w pełni za siebie, a tym bardziej odpowiedzialna za innych nie może się do nich w 100% zastosować. Niestety żyjemy w pewnym systemie, który poznasz gdy przestaną chronić cię rodzice...

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się w zupełności z tym co napisałaś, trzeba żyć po swojemu :)
    Co do zestawu bardzo mi się podoba, luźny i letni :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubie takie sportowe polaczenia, dlatego podoba mi sie i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. trampki - przez to, że mają gwiazdki - stały się właśnie moim must have. ideał.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciao! I like your blog and this look,so cute! I'm your new follower,I hope you'll follow me back if you like mine,kiss,Paolo

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne połączenie i dobra zabawa ;)
    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  43. No kochana, bluzeczka świetna;) Pięknie wyglądasz;) A zdjęcia z sesji w stylizacji od Juli niestety nie za bardzo mi się podobają, więc chyba ograniczę się do publikacji kilku może na moim fan page'u;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest dokładnie tak jak piszesz. Większość ludzi nie potrafi być szczęśliwymi, bo zapominają o sobie. Przejmując się opinią innych nigdy nie osiągniemy własnego szczęścia.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    p.s.
    ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny blog! Również obserwuję
    Pozdrawiam, Aleksandra ;3

    OdpowiedzUsuń
  46. zarabiscie wygladasz ;() to sowja droga ale strasznie mi sie podoba Twoj styl pisania ;) i czesc pierwsza notki - zdecydowanie sie zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. zestaw świetny :) najbardziej podoba Mi się chyba bluza
    PS. Dodaje do obserwowanych ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Na luzie, ale nie luzacko idealnie na ciepłą końcówkę lata. Muszę przyznać, że stylizacje robią ogromne wrażenie, a Ty sama fenomenalnie wypadasz przed obiektywem, niezależnie od tego, czy zdjęcia są pozowane czy robione przed lustrem :) Dziękuję za jeden z najmilszych komentarzy jakie kiedykolwiek (w całej dwutygodniowej historii bloga XD) otrzymałem, dodaję do obserwowanych, by móc być na bieżąco :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bluza mi się podoba! ;d Jeju jest genialna <3 Ja też myślałam, że nie przekonam się nigdy do sztruksu, ale jak widać trzeba trafić na dobrą rzecz ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna bluza i trampki <3
    fajny blog ;)
    dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  51. Great blog! You are very pretty. :)

    http://www.le-young.com

    OdpowiedzUsuń
  52. bluza cudna, spodenki tylko obcięłabym bardziej pod skos ;) w kazdym razie bardzo udany zestaw :) pozdrawiam i obserwuję :**

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczna dziewczyna w czaderskich trampkach

    OdpowiedzUsuń
  54. kurcze, świetny zestaw :D Chyba też muszę zainwestować w trampki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:) // Thanks for Your comment:) // PS. Dajcie znać jeśli dodajecie! ;-)