wtorek, 17 lipca 2012

♥What`s in my (travel) bag

Torebka podróżniczka :-)


Post o tym co noszę w swojej torebce już był KLIK :-) Jednak jej zawartość w okresie letnim zdecydowanie ulega zmianie i to dość ciekawej. Sceneria taka a nie inna ponieważ fotki robione były w celach konkursowych, co nie znaczy, że zawartość była skomponowana wyłącznie na jego potrzeby.




Główną masę wypełniającą wnętrze mojej torby stanowią rzeczy, które dobrze znacie i są dość oczywiste :-) Portfel, okulary, woda, coś do poczytania, kalendarz, aparat i klucze. Esencja :-)


Masę poboczną stanowi natomiast przenośna toaleta, ręczniczek i zapasowa bielizna. Mówiłam Wam, że troszkę podróżuję, najczęściej jednak są to podróże max. 2 dniowe. Nic więcej nie potrzeba :-)


Mam nadzieję, że pogoda chociaż Wam dopisuje! Pozdrawiam serdecznie, 
zapraszam na facebookowy profil bloga i do zobaczenia niedługo :-*

42 komentarze:

  1. ale masz ładną torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :) Zainteresował mnie deo z Isany ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszny śmierdziel na dłuższą metę ;-) Ale jeśli jest możliwość wożenia takiego maleństwa a normalnego deo, to wybieram to :-)

      Usuń
  3. skąd ta torebeczka, bo jest cudna, a mnie od października także czekają podróże do szkoły :-)
    to tym aparatem robisz zdjęcia na bloga? Bo jestem właśnie na etapie zakupu dobrego, ale za przystępną cenę :P
    MIŁEGO WYJAZDU :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety nie wiem, jak zawsze podkradłam Mamie ;-) Tak, tym, ale już ich chyba nie robią taki staruszek :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. dzieki za odp
      <3

      Usuń
  4. w ogole nie dopisuje:/ pogoda jest do bani..ciagle pada, wieje i jest 17 stopni

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie znasz jezyki obce Marti?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angielski, francuski i rosyjski (ten rosyjski to najlepiej "po kielichu") ;-) A od października idę na hiszpański :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. super torebka, widać, że bardzo pojemna, idealna na małe podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. + dodałam też do obserwowanych, chyba będę wpadać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na dwa dni zabieram pol walizki ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post : ) torba pewnie waży ze sto kg :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post:) ostatnio było u mnie ładnie i ciepło do 27 stopni, ale dzisiaj to jakaś masakra deszcz, chłodno..ale pojutrze znów ma wrócić ciepełko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej kochana jak Ty to wszystko tam zmieściłaś;) hehe podziwiam, ja nic bym nie znalazła w niej chyba;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. łooo pojemna torba ;d ach my kobiety, wszystko nam się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  13. same niezbędne rzeczy w podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak patrzę, co kobieca torebka/torba może pomieścić, to chyba przechodzi moje i męskie wyobrażenie... ;)
    My co najwyżej mamy głębokie kieszenie ;).
    Pozdrowienia (:.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wstyd się przyznać, ale ja ciągnę za sobą wszystko, dosłownie wszystko [!]. Wyjeżdżając na weekend zabierając ciuchów na 5 dni (lubię mieć wybór :P) :)). Niemalże całą kosmetyczkę, i ze 4 pary butów minimum :P.
    Dobrze, że mam kogoś kto to wszystko potem dźwiga :).
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. zawartosc jak zwartosc-typowa kobieta w koncu...hehe:)))...ale torba...BOSKA:)super kolorki:))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, ile się zmieściło ;) jestem pod wrażeniem xd

    http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna torebka :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealnie przemyślane ;D

    zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. post co mam w torebce..? bez sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzedni post wyświetlono ponad 1000 razy... Może jednak nie bez sensu skoro kogoś (!) to interesuje? :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. no niech Ci bedzie :-)

      Usuń
    3. Bez sensu to jest podpisać się "anonimowy" i sapać ; )

      Usuń
  21. o, nic Cię nie zaskoczy! Ja ostatnio mam tendencje do częstych zmian torebek, a potem zapominam połowę rzeczy ;d




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak miałam remont to w torbie (wielkiej) nosiłam nawet młowtek i zestaw śrubokrętów, kiedyś o nich zapomniałam, wrzuciłam do troby książki i pobiegłama na zajęcia, myślałam że padne ze śmiech jak otworzyłam torbę, wyjełam co trzeba, patrzę a tam młoteczek :]
    damska torebka = bliżej nie określone zjawisko
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna ta torba :) Lubie zywe kolory, takze ta torba by mi sie przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No widzę na bogato!:) W DDTVN ważyli damskie torebki i co się okazało że średnia to 3,5kg!!!:) Myślę że Twoja spokojnie tyle ma;p Uwaga na kręgosłup;p Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. w damskiej torebce znajdzie się wszystko :):P

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja regular bag jest bardziej przepełniona:D ale to za sprawą częstego spania poza domem większą mam i wszystko tam znajdziesz

    OdpowiedzUsuń
  27. Gοοd site you have got hеre.. It's hard to find high-quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!
    Also visit my site :: Watch Face Off Season 3 Episode 6 Dishonorable Proportions

    OdpowiedzUsuń
  28. zamień butelkę jednorazową na plastikową ze ekologicznego plastiku polecam :) będzie jeszcze ładniej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:) // Thanks for Your comment:) // PS. Dajcie znać jeśli dodajecie! ;-)